Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Polecane

Film, którego boi się wielu dystrybutorów na całym świecie

„Unplanned” to nowy, bijący rekordy oglądalności, film przedstawiający niezwykłe losy Abby Johnson.
Życie i kariera tej byłej dyrektorki kliniki aborcyjnej zostało wywrócone do góry nogami po tym, czego była świadkiem w placówce, którą zarządzała.

Film to opowieść o życiu Abby Johnson z czasów kiedy pracowała w międzynarodowej klinice aborcyjnej w Teksasie (USA).
Po tym jak w 2009 roku na własne oczy zobaczyła aborcję, stała się aktywistką pro-life.

Doświadczenie było tak traumatyczne, że Abby całkowicie zmieniła swój stosunek do aborcji i od tamtego czasu walczy z firmą, w której kiedyś pracowała - Planned Parenthood (największą siecią klinik aborcyjnych na świecie) - o szacunek dla każdego życia.

http://www.citizengo.org/pl/lf/170231-niech-caly-swiat-zobaczy-unplanned <http://em.citizengo.org/dc/1Xt7NwYwwKzhv8_RIXnCOHl5EREZEFA7Z1JdAB0UKqXaZrj62UHpn4J5Uy81kONy0wS1XmuWfUnk1BuufcYGhUgqhV1kDE4_IXwnPMG7bNIq7Ta3SzcvQZvZVpagsswh4cpefrgkXcu-6cFOhlg1M6G6xWcESMsX3VECeYxxVz9cWQKI8CQs_h1Uk6hZ9L1r/s0Ar5Rp0gDXw0O3TWQ30N0Y>

Premiera filmu „Unplanned (“Nieplanowane”), która miała miejsce pod koniec marca w Stanach Zjednoczonych była wielkim sukcesem, biorąc pod uwagę kontrowersyjny temat filmu: aborcję.

Tylko pierwszy weekend po premierze przyniósł ponad 6 milionów dolarów ze sprzedaży biletów.
„Unplanned” jest celowo dziełem szokującym, po to, by dobitnie potępić okrucieństwo aborcji. Pokazuje też skalę biznesu, którym jest od dziesiątków lat przemysł aborcyjny w USA i na całym świecie.

Sukces frekwencyjny i finansowy to nie jedyny skutek filmu.

„Unplanned” swoją bezkompromisową wymową otwiera bowiem oczy i budzi świadomość wielu widzów, którym dotąd perspektywa obrony każdego ludzkiego życia była daleka.

Tylko w ciągu pierwszych dwóch tygodni od premiery aż 94 pracowników Planned Parenthood skontaktowało się z organizacją pro-life, w której obecnie działa Abby Johnson - And Then There Were None.

Ale prawda o aborcji ma też swoich zaciekłych przeciwników.

Premierę filmu poprzedziła kampania przeciwko producentowi filmu, firmie Pure Flix, której m.in. zablokowano oficjalne konto filmu na Twitterze. Systematycznie unikano też jego reklam i wszelkich dyskusji w mediach głównego nurtu.
Z uwagi na to, że obraz atakuje największego propagatora i dostawcę aborcji na świecie - Planned Parenthood - media konsekwentnie odmawiały odpłatnej promocji tej produkcji.

Film miał mieć niedawno swoją kanadyjską premierę, jednak producenci napotkali na problemy z siecią kin i teatrów Cineplex.
Przyznała ona wprawdzie, że zainteresowanie publiczności filmem jest bardzo duże, ale oświadczyła jednocześnie, że jest on zbyt „kontrowersyjny”, aby można go było wyświetlać w kinach w Kanadzie.

Innego rodzaju paradoksalna sytuacja ma miejsce w niektórych stanach USA. Gdzie prawo zezwala każdej 17-letniej dziewczynce na dokonanie aborcji bez zgody rodziców, ale zabrania oglądania filmu o aborcji bez ich obecności w kinie.

Chcielibyśmy wesprzeć producentów "Unplanned", by - mimo przeciwności - nie ustawali w wysiłkach zachęcania lokalnych dystrybutorów do rozpowszechniania tego ważnego filmu na ekranach kin całego świata.

Bardzo prosimy o podpisanie /.../ petycji teraz!

Będzie to dowód dla producenta i potencjalnych dystrybutorów filmu, że zainteresowanie nim jest duże, zarówno w Polsce jak i w wielu innych krajach.
 My natomiast spotkamy się z producentami, aby przekazać im zebrane podpisy.

Czy mogą Państwo w tym pomóc?
Wykonamy dzięki temu wspólnie krok na drodze do zbudowania globalnej świadomości okrucieństwa aborcji, m.in. przy pomocy filmów takich jak ten.

Z wyrazami szacunku

Paweł Woliński z całym zespołem CitizenGO

Copyright © 2017. All Rights Reserved.