Polecane

Film, którego boi się wielu dystrybutorów na całym świecie

„Unplanned” to nowy, bijący rekordy oglądalności, film przedstawiający niezwykłe losy Abby Johnson.
Życie i kariera tej byłej dyrektorki kliniki aborcyjnej zostało wywrócone do góry nogami po tym, czego była świadkiem w placówce, którą zarządzała.

Film to opowieść o życiu Abby Johnson z czasów kiedy pracowała w międzynarodowej klinice aborcyjnej w Teksasie (USA).
Po tym jak w 2009 roku na własne oczy zobaczyła aborcję, stała się aktywistką pro-life.

Doświadczenie było tak traumatyczne, że Abby całkowicie zmieniła swój stosunek do aborcji i od tamtego czasu walczy z firmą, w której kiedyś pracowała - Planned Parenthood (największą siecią klinik aborcyjnych na świecie) - o szacunek dla każdego życia.

http://www.citizengo.org/pl/lf/170231-niech-caly-swiat-zobaczy-unplanned <http://em.citizengo.org/dc/1Xt7NwYwwKzhv8_RIXnCOHl5EREZEFA7Z1JdAB0UKqXaZrj62UHpn4J5Uy81kONy0wS1XmuWfUnk1BuufcYGhUgqhV1kDE4_IXwnPMG7bNIq7Ta3SzcvQZvZVpagsswh4cpefrgkXcu-6cFOhlg1M6G6xWcESMsX3VECeYxxVz9cWQKI8CQs_h1Uk6hZ9L1r/s0Ar5Rp0gDXw0O3TWQ30N0Y>

Premiera filmu „Unplanned (“Nieplanowane”), która miała miejsce pod koniec marca w Stanach Zjednoczonych była wielkim sukcesem, biorąc pod uwagę kontrowersyjny temat filmu: aborcję.

Tylko pierwszy weekend po premierze przyniósł ponad 6 milionów dolarów ze sprzedaży biletów.
„Unplanned” jest celowo dziełem szokującym, po to, by dobitnie potępić okrucieństwo aborcji. Pokazuje też skalę biznesu, którym jest od dziesiątków lat przemysł aborcyjny w USA i na całym świecie.

Sukces frekwencyjny i finansowy to nie jedyny skutek filmu.

„Unplanned” swoją bezkompromisową wymową otwiera bowiem oczy i budzi świadomość wielu widzów, którym dotąd perspektywa obrony każdego ludzkiego życia była daleka.

Tylko w ciągu pierwszych dwóch tygodni od premiery aż 94 pracowników Planned Parenthood skontaktowało się z organizacją pro-life, w której obecnie działa Abby Johnson - And Then There Were None.

Ale prawda o aborcji ma też swoich zaciekłych przeciwników.

Premierę filmu poprzedziła kampania przeciwko producentowi filmu, firmie Pure Flix, której m.in. zablokowano oficjalne konto filmu na Twitterze. Systematycznie unikano też jego reklam i wszelkich dyskusji w mediach głównego nurtu.
Z uwagi na to, że obraz atakuje największego propagatora i dostawcę aborcji na świecie - Planned Parenthood - media konsekwentnie odmawiały odpłatnej promocji tej produkcji.

Film miał mieć niedawno swoją kanadyjską premierę, jednak producenci napotkali na problemy z siecią kin i teatrów Cineplex.
Przyznała ona wprawdzie, że zainteresowanie publiczności filmem jest bardzo duże, ale oświadczyła jednocześnie, że jest on zbyt „kontrowersyjny”, aby można go było wyświetlać w kinach w Kanadzie.

Innego rodzaju paradoksalna sytuacja ma miejsce w niektórych stanach USA. Gdzie prawo zezwala każdej 17-letniej dziewczynce na dokonanie aborcji bez zgody rodziców, ale zabrania oglądania filmu o aborcji bez ich obecności w kinie.

Chcielibyśmy wesprzeć producentów "Unplanned", by - mimo przeciwności - nie ustawali w wysiłkach zachęcania lokalnych dystrybutorów do rozpowszechniania tego ważnego filmu na ekranach kin całego świata.

Bardzo prosimy o podpisanie /.../ petycji teraz!

Będzie to dowód dla producenta i potencjalnych dystrybutorów filmu, że zainteresowanie nim jest duże, zarówno w Polsce jak i w wielu innych krajach.
 My natomiast spotkamy się z producentami, aby przekazać im zebrane podpisy.

Czy mogą Państwo w tym pomóc?
Wykonamy dzięki temu wspólnie krok na drodze do zbudowania globalnej świadomości okrucieństwa aborcji, m.in. przy pomocy filmów takich jak ten.

Z wyrazami szacunku

Paweł Woliński z całym zespołem CitizenGO