Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Sponsorzy destrukcji

Biznes stał się narzędziem niszczenia katolików Obecne od dłuższego czasu na Zachodzie wymuszanie mechanizmami biznesowymi poparcia dla ideologii LGBT wkracza do Polski. Przypadek pana Tomasza zwolnionego z IKEI za cytowanie fragmentu Pisma Świętego dotyczącego homoseksualizmu nie jest odosobniony.

W rozmowie w „Naszym Dziennikiem” o podobnej presji w międzynarodowej korporacji zajmującej się ubezpieczeniami mówi pan Zbigniew. – Mojemu zespołowi powiedziano wprost, że jeśli nie popieramy wspierania homoseksualizmu, co jest oficjalną linią firmy, możemy się zwolnić – opowiada mężczyzna. Antykatolicka agenda wielkich koncernów wpływa również na ich decyzje o doborze kontrahentów. Także w Polsce dochodzi do wymuszania na polskich podwykonawcach przyjmowania zasad tzw. polityki antydyskryminacyjnej wobec osób identyfikujących się z LGBT.

– To eliminacja poprzez biznes ludzi, którzy myślą jeszcze kategoriami klasycznej etyki – konkluduje dr Aldona Ciborowska, która od lat przestrzega przed tym zjawiskiem. Levi’s, Burger King, Tesco, Starbucks, Sony, Nike, Amazon, Netflix, Facebook, Twitter, Citibank, IBM, Microsoft, Aviva, Goldman Sachs, Procter & Gamble, BNP Paribas – długo można wymieniać firmy aktywnie włączające się w promocję ruchów LGBT na całym świecie.

– 20 lat temu były to działania bardziej ukryte, ale dziś doszło do tego, że firma nie tylko się tym chwali, ale jeśli któryś z pracowników nie popiera tzw. polityki równościowej koncernu, to musi się żegnać z pracą – zauważa Magdalena Korzekwa-Kaliszuk, prawnik, działacz ruchów prorodzinnych, i zachęca wszystkich do konsumenckiego bojkotu.

– On ma sens. W mediach szwedzkich pojawiło się szereg artykułów, że IKEI grozi w Polsce bojkot. Pamiętam petycję do firm, które były na liście sponsorów Planned Parenthood w USA. Kilka firm, np. Groupon, wydało wówczas oświadczenia, że nie będzie już w żaden sposób tej organizacji wspierać – informuje Korzekwa-Kaliszuk.

Beata Falkowska

za:naszdziennik.pl

Copyright © 2017. All Rights Reserved.