Histeria „Wyborczej”: „Antyunijna” firma z odzieżą patriotyczną…
Na internetowej stronie „Gazety Wyborczej” został dziś opublikowany tekst informujący o otwarciu nowego sklepu przy placu Szembeka na Grochowie.
Chodzi o polską markę „Red is Bad”, która od wielu lat produkuje odzież patriotyczną. „My Polacy. Jesteśmy stąd. Kochamy Polskę. Nie chcemy wyrzec się tradycji. Nie boimy się brać spraw w swoje ręce, działamy. Wierzymy w prywatną inicjatywę i ciężką pracę” – czytamy na stronie internetowej sklepu, który swoje otwarcie na warszawskim Grochowie zapowiedział na 1 marca, czyli Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych.
„Gazeta Wyborcza” w swoim artykule, który opatrzyła nagłówkiem „Antyunijna firma z odzieżą »patriotyczną« otwiera kolejny sklep w Warszawie”, podkreśla, że marka „nie kryje niechęci do Unii Europejskiej”.
Dziennik wskazał, że „Red is Bad” wyprodukowało t-shirty z przekreślonym zdjęciem Okrągłego Stołu i wyliczanką „Entliczek pentliczek czerwony stoliczek”. Według dziennikarzy „Wyborczej” marka ta jest kojarzona „z środowiskiem narodowców”.
– W polówkach kojarzonej z środowiskiem narodowców marki Red is Bad pokazywali się prezydent Andrzej Duda i jego żona Agata Kornhauser-Duda. A premier Mateusz Morawiecki odwiedził warszawski sklep, gdzie kupił koszulki dla wolontariuszy, którzy sprzątali groby uczestników powstania warszawskiego – czytamy.
za:www.tysol.pl/a44113-Histeria-%E2%80%9EWyborczej%E2%80%9D-%E2%80%9EAntyunijna%E2%80%9D-firma-z-odzieza-patriotyczna%E2%80%A6