Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Histeria „Wyborczej”: „Antyunijna” firma z odzieżą patriotyczną…

Na internetowej stronie „Gazety Wyborczej” został dziś opublikowany tekst informujący o otwarciu nowego sklepu przy placu Szembeka na Grochowie.

Chodzi o polską markę „Red is Bad”, która od wielu lat produkuje odzież patriotyczną. „My Polacy. Jesteśmy stąd. Kochamy Polskę. Nie chcemy wyrzec się tradycji. Nie boimy się brać spraw w swoje ręce, działamy. Wierzymy w prywatną inicjatywę i ciężką pracę” – czytamy na stronie internetowej sklepu, który swoje otwarcie na warszawskim Grochowie zapowiedział na 1 marca, czyli Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych.

„Gazeta Wyborcza” w swoim artykule, który opatrzyła nagłówkiem „Antyunijna firma z odzieżą »patriotyczną« otwiera kolejny sklep w Warszawie”, podkreśla, że marka „nie kryje niechęci do Unii Europejskiej”.

Dziennik wskazał, że „Red is Bad” wyprodukowało t-shirty z przekreślonym zdjęciem Okrągłego Stołu i wyliczanką „Entliczek pentliczek czerwony stoliczek”. Według dziennikarzy „Wyborczej” marka ta jest kojarzona „z środowiskiem narodowców”.

– W polówkach kojarzonej z środowiskiem narodowców marki Red is Bad pokazywali się prezydent Andrzej Duda i jego żona Agata Kornhauser-Duda. A premier Mateusz Morawiecki odwiedził warszawski sklep, gdzie kupił koszulki dla wolontariuszy, którzy sprzątali groby uczestników powstania warszawskiego – czytamy.

za:www.tysol.pl/a44113-Histeria-%E2%80%9EWyborczej%E2%80%9D-%E2%80%9EAntyunijna%E2%80%9D-firma-z-odzieza-patriotyczna%E2%80%A6

Copyright © 2017. All Rights Reserved.