Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Aborcja - produkt na sprzedaż

C. Eyerest, była właścicielka czterech amerykańskich klinik aborcyjnych, w których zabito 35 000 niena-
rodzonych dzieci ujawniła, że dla przedstawicieli tego biznesu aborcja jest jak „umiejętnie reklamowany
produkt, sprzedawany przerażonym osobom znajdującym się w kryzysie". Everest przyznała, że sposobem przemysłu aborcyjnego na zwiększenie popytu jest permisywna edukacja seksualna młodzieży, której główne założnia sprowadzają się m.in. do:

1. Odebrania młodym ludziom ich naturalnej wstydliwości,
2. Oddzielenia od rodziców i ich wartości
3. Stać sie dla nich "ekspertem od spraw seksu"
4. Dać im niskowdawkowe pigułki antykoncepcyjne oraz wadliwe prezerwatywy ("nie dostarczaliśmy najdroższych tylko najtańsze")

Następnie wystarczy tylko czekać.

Także w Polsce, co pewien czas, środowiska lewicowe i liberalne domagają się wprowadzenia podobnej seksedukacji w miejsce obecnego w szkołach od wielu lat i dobrze spełniającego swoją rolę wychowania do życia w rodzinie.



za: ŹRÓDŁO nr. 31 i 33 z 12 sierpnia 2012 r. 

Copyright © 2017. All Rights Reserved.