Zła nie da się zasłonić fragmentami dobrych uczynków

"Zwracam się do kierownictwa grupy kapitałowej Agros-Nova z prośbą o wycofanie marki “Demon Energy Drink” z rynku, czy to przez zaprzestanie jego produkcji, czy przez zupełną zmianę wizerunku owego produktu." Odpowiedź od Zespołu ds. kontaktów z konsumentami była zasmucająca.
.
W piśmie próbowano uzasadnić ową "Demoniczną" kolaboracje, tym iż część dochodu ze sprzedaży napoju, będzie przeznaczana na walkę z nowotworami. A cała odpowiedź jest sformułowana tak, iż można odnieść dominujące wrażenie, że firma nadal tkwi w przeświadczeniu, iż czyni dobrze.

Zła nie da się zasłonić pozorami bądź fragmentami dobrych uczynków, chociaż to jest metodą demonicznego działania. Mam nadzieję, że kiedyś to dotrze do zwodzonych również z Agrosu-Novej.

W każdym razie do tego czasu ja i moi bliscy powstrzymamy się od nabywania produktów związanych z firmą, która nie potrafi oddzielić ziarna od plew.

Krzysztof Nagrodzki