Zmiana na pozycji lidera oglądalności kanałów telewizyjnych. TVN na szarym końcu

Badania oglądalności przeprowadzone przez Nielsen Audience Measurement w styczniu 2023 ujawniają nowego lidera oglądalności wśród kanałów telewizyjnych. Dla wielu może to być zaskoczeniem.
Jak z badań omówionych przez portal Wirtualne Media, nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów w styczniu 2023 roku został kanał TVP2, która awansowała z pozycji czwartej.

- Średni dobowy udział kanału względem stycznia 2022 roku zwiększył się o 8,52 proc. i wyniósł 7,90 proc. - czytamy.

Na drugim miejscu za TVP2 znalazła się TVP1, w poprzednim zajmowała miejsce pierwsze – jej udział zmniejszył się o 4,59 proc. i wyniósł 7,89 proc.

Kolejne trzecie miejsce przypadło Polsatowi, który w ubiegłym roku był drugi. Stacja zanotowała spadek o 4,47 proc., a jej udział w rynku wyniósł 7,48 proc.

Wśród polskich gigantów telewizyjnych na szarym końcu znalazł się TVN, który spadła trzeciego na czwarte miejsce, odnotowując zmniejszenie udziału o 2,12 proc., który wyniósł 7,38 proc.

Co także interesujące, wszystkie cztery główne stacje w analizie rocznej zmniejszyły swój udział w runku z 30,92 proc. w styczniu 2022 roku do 30,65 proc. w styczniu 2023 roku.

za:www.fronda.pl