Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Polecane

Medal i Odznaka Honorowa. Antyaborcyjna kampania billboardowa doceniona przez ministra Czarnka

Katarzyna i Mateusz Kłoskowie prowadzący Fundację Nasze Dzieci zostali nagrodzeni za antyaborcyjną akcję billboardową. Ogólnopolska kampania zdobyła uznanie w oczach Rzecznika Praw Dziecka oraz Ministra Edukacji i Nauki. „Akcja edukacyjna miała niezwykle pozytywny, piękny przekaz” – powiedział szef MEiN, Przemysław Czarnek.

Minister Czarnek przyznał małżeństwu Kłosków Medal Komisji Edukacji Narodowej. „Przeprowadzili akcję edukacyjną o niezwykle pozytywnym, pięknym przekazie, na niespotykaną dotąd skalę. Bardzo za to dziękujemy i gratulujemy” – powiedział wręczając nagrodę szef resortu edukacji.

Z kolei Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak przekazał szefom Fundacji Nasze Dzieci Odznakę Honorową za Zasługi dla Ochrony Praw Dziecka. „To, co uczyniliście na rzecz dzieci, czyni was prawdziwymi obrońcami ich godności, jesteście Rzecznikami Praw Dziecka” – mówił rzecznik. I dodał: „tysiące plakatów z dzieciątkiem w sercu pokazały i przypomniały całej Polsce, że życie zaczyna się od poczęcia”.

Nagrodzona kampania Fundacji Nasze Dzieci była odpowiedzią na proaborcyjne protesty, które miały miejsce w Polsce na jesieni 2020 roku. Fundacja prowadziła antyaborcyjną akcję zarówno w dużych, jak i w małych miastach. Na billboardach znalazły się zdjęcia nienarodzonych dzieci. Nie mniej ważnym celem tej ogólnopolskiej akcji była promocja hospicjów perinatalnych oraz sprzeciw wobec rozwodów.

za:pch24.pl

Copyright © 2017. All Rights Reserved.