Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

„Dzieciom wstęp wzbroniony bo... "piszczą" i "chlapią" ”, czyli uśmiechnięty basen miejski w Łodzi!

Miejska pływalnia w Łodzi postanowiła zorganizować "dzień bez dzieci" w aquaparku.
Swoich potencjalnych klientów zachęca brakiem "pisków, chlapania i kolejek na zjeżdżalnie",
a na plakacie promującym akcje widnieje napis "dzieciom wstęp wzbroniony".

Łodzianie są oburzeni.

Aquapark Fala jest łódzką miejską spółką.
Stąd reakcje mieszkańców, którym nie podoba się zamknięcie basenu dla najmłodszych na całą sobotę,
kiedy mają szansę go odwiedzić rodziny z dziećmi.

"Marzy Ci się cały dzień na basenie bez pisków, chlapania i kolejek na zjeżdżalnie?"
- tak rozpoczyna się wpis na Facebooku reklamujący całą akcję.
Dodatkowo plakacie promującym wydarzenie, w centralnym punkcie umieszczono znak
z przekreślonym rozpłakanym rocznym maleństwem na zdjęciu i dopiskiem "dzieciom wstęp wzbroniony".

W mediach społecznościowych pod wpisem pływalni zawrzało.
Mieszkańcy dopytują, czy to już oficjalna "polityka prorodzinna" Łodzi i jakie będą kolejne miejsca,
w których będzie obowiązywała "childfree zone" (strefa wolna od dzieci - red.).
Inni dopytują jakie grupy będą dyskryminowane w dalszej kolejności w miejskich spółkach.

Można było inaczej

Kilkoro internautów zwrócił uwagę, że rażąca jest forma reklamowania wydarzenia,
bo można było zorganizować akcje "tylko dla dorosłych" bez niepotrzebnego stygmatyzowania dzieci, a co za tym idzie i całych rodzin.

Użytkownicy sieci zwracają również uwagę na brak moderacji komentarzy pod wpisem i pojawiającej się tam nagonki na rodziny z dziećmi.
Biegające "kaszojady" i krzyki "bachorów" to tylko niektóre z haseł,
które pojawiły się w komentarzach zadowolonych z pomysłu internautów.

Wpis po niemal dobie od opublikowania cieszy się coraz większą popularnością
- skomentowało go już ponad 2,1 tys. osób, a udostępniło na swoich profilach ok. 100.

Miasto Łódź na swoich oficjalnych profilach nie odniosło się jak dotąd do skandalu.

za:niezalezna.pl

***
Coraz trudniej przyznawać się do takiej.... Łodzi...
k

Copyright © 2017. All Rights Reserved.