Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Komunikaty i informacje

Fatalne wieści dla TVN i Polsatu. Opublikowano wyniki oglądalności rynku telewizyjnego

Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez serwis "Wirtualne Media" wynika, że liderami oglądalności rynku telewizyjnego w październiku 2022 r. były stacje TVP1 i TVP2. Dopiero za nimi uplasował się TVN i Polsat, które zanotowały największe spadki.

Bez wątpienia najpopularniejszą stacją telewizyjną w październiku 2022 r. był kanał pierwszy Telewizji Polskiej. Średni udział dobowy kanału wyniósł 8,44 proc. i zmniejszył się w stosunku do poprzedniego roku o 6,53 proc.

TVP2 na drugim miejscu. Fatalne wyniki TVN i Polsatu

Co ciekawe, z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2. Udział tej stacji telewizyjnej w analizowanym okresie wynosił 7,44 proc. (spadek o 2,23 proc.).

Dopiero na trzecim miejscu uplasował się TVN, stacja niewątpliwie mająca duże zakusy na to, by być liderem w powyższym zestawieniu. Udział redakcji z Wiertniczej wyniósł 7,44 proc., co oznacza spadek aż o 8,72 proc.

Czwarte miejsce zajął Polsat z 7,31 proc. udziału. Wynik tej stacji również poleciał mocno w dół, bo aż o 10,74 proc.

    Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 32,7 proc. w październiku 2021 roku do 30,62 proc. w październiku 2022 roku – poinformowano.

Stacje informacyjne ze wzrostem

Ze stacji zajmujących się tematyką informacyjną najbardziej popularny jest TVN24, którego udział wynosi 5,65 proc., co stanowi wzrost o 12,33 proc.

Za TVN24 uplasowało się TVP Info, notując 4,77 proc. udziału (wzrost o 9,66 proc.).

Ze stacji newsowych z 13-tego na 10-te miejsce awansował Polsat News. Udział tej stacji wynosi 1,78 proc. (wzrost o 20,27 proc.).

za:www.tysol.pl

Copyright © 2017. All Rights Reserved.