Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Zamach na rodzinę! Geje i lesbijki z dziećmi w kampanii firmy odzieżowej

Znana firma odzieżowa River Island szokuje nową kampanią reklamową "THIS IS FAMILY" (to jest rodzina). W spotach reklamowych i materiałach promocyjnych, obok tradycyjnych rodzin (kobieta, mężczyzna i dziecko/dzieci) pojawiają się "pary" homoseksualne wychowujące dzieci.

Widzimy m.in. dwóch gejów tulących niemowlę i parę lesbijek z kilkuletnią dziewczynką. Celem kampanii ma być "celebracja zmieniającego się oblicza współczesnych rodzin".

"Firma zwraca uwagę, że obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjne rodziny (rozumiane jako: mama, tata, dziecko/dzieci) stanowią mniej niż jedną trzecią. Większością są tzw. rodziny mieszane, niebiologiczne, rodziny wieloetniczne, rodziny osób tej samej płci itp. Mimo to, wielopłaszczyznowa rodzina jest często pomijana w reklamie"- czytamy na portalu wirtualnemedia.pl.

Dalej dowiadujemy się, że kampania River Island jest "odą do różnorodności w rodzinach". Jej celem ma być ponowne zdefiniowanie stereotypu rodziny i zaprezentowanie jej we wszystkich formach. Szefowa marketingu firmy przekonuje, że kampania została stworzona, aby zmienić "nieaktualne etykiety i stereotypy rodzinne".

Pytanie, czy zrównywanie "rodzin" par homoseksualnych z tradycyjnymi jest na pewno dobrą taktyką. Widać, że chodzi tu wyłącznie o promocję homoseksualizmu.

za:www.fronda.pl

Copyright © 2017. All Rights Reserved.