Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Amerykanie przejęli TVN. Co teraz z propagandą?



Scripps Networks Interactive Inc. zrealizował umowę zakupu 52,7 proc. akcji TVN od Grupy ITI oraz Grupy Canal+ - pisze w komunikacie spółka TVN. Co teraz z liberalną propagandą?

Scripps Networks Interactive zapłaci 584 miliony euro za 100 proc. akcji w spółce N-Vision, która bezpośrednio i pośrednio, poprzez Polish Television Holding, posiada 52,7 proc. udziału w kapitale TVN S.A.

Scripps Networks Interactive przejmie również zadłużenie, zarówno na poziomie Polish Television Holding jak i TVN, o wartości nominalnej odpowiednio 300 i 556 milionów euro.

– Będziemy rozwijać telewizję TVN, ale chcemy, aby była ona skoncentrowana przede wszystkim na polskim widzu –powiedział przedstawiciel nowego właściciela TVN Kenneth W. Lowe, Przewodniczący Rady Nadzorczej, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Scripps Networks Interactive.

– Polacy są niezwykle otwarci, pomocni i dumni ze swojego wspaniałego kraju. Widzę bardzo wiele podobieństw między współczesną Polską i współczesną Ameryką. Czuję się tutaj jak w domu. Bardzo się cieszę, że czeka nas długa i owocna współpraca – dodawał Lowe.

Lowe pytany o to, jak wyobraża sobie TVN za 10 lat, powiedział, że będzie to "spektakularnie skuteczna firma medialna na miarę XXI wieku z treściami udostępnianymi na różnych platformach technologicznych". - Będzie to firma, która sprostała wyzwaniom i będzie wzorcem dla firm z tej branży na całym świecie - podkreślił.

- Bardzo mocno wierzymy, że najlepsze czasy jeszcze przed TVN. Już w tym momencie mówimy o bardzo dobrze działającej spółce. Chcemy, by dalej rozkwitała. Dla polskiego widza TVN powinna stać się najważniejszą stacją telewizyjną, do której sięga, gdy chce informacji czy rozrywki. Treści są najważniejsze - dodał.

Pytanie teraz, co oznacza "koncentracja na polskim widzu". Czy TVN w nowym wydaniu będzie się koncentrowało na formowaniu tego widzą na modłę europostępowej papki, czy może wyjdzie rzeczywiście naprzeciw Polakom, proponując im polskie wartości i tradycję?

za:www.fronda.pl/a/amerykanie-przejeli-tvn-co-teraz-z-propaganda,53494.html

Copyright © 2017. All Rights Reserved.